AZ ÖN AJÁNDÉKÁRU NAGYKERESKEDŐJE

Aromaterápia-Az otthon illata-Mennyei fürdő

A rendelések feldolgozási ideje 3-4 munakap.

FOB First Order Bonus

10% off
Caption

Az érzelmek szezonalitása: Amire az ügyfeleid egész évben vágynak

Gyakran naptári szezonok szerint követjük nyomon az eladásokat, de nyomon követed az ügyfelek érzelmi szezonját is?

A vásárlók ritkán vásárolnak pusztán logika alapján. Ehelyett érzelmi szükséglet kielégítésére vásárolnak, és ezek a szükségletek drámaian változnak az év során. Az az érzelem, ami januárban elad egy terméket (önfejlesztés), teljesen más, mint az, ami októberben ad el valami mást (élvezet és szórakozás).

Ennek az „érzelmi naptárnak” a megértése lehetővé teszi, hogy ne generikus termékeket árulj, hanem inkább érzésekre épülő megoldásokat keress. Ez jobb tematikájú megjelenítéseket, relevánsabb marketinget és magasabb átlagos tranzakciós értéket jelent.


A kiskereskedelmi naptár négy érzelmes évszaka

Felejtd el a hagyományos naptárat. Alakítsd árukészletedet és kirakatodat e négy kiszámítható érzelmi tényező köré, amelyek egész évben uralják a fogyasztói gondolkodásmódot.


1. Tél: A megújulás és a szándék időszaka (január – március)

Az ünnepi időszak intenzív élvezete után a vásárló befelé fordul. Újragondolta magát.

  • Domináns érzelmek:  remény, szándék, önfejlesztés, nyugalom és összpontosítás.

  • Ami eladható: Bármely termék, amely „új kezdetet” vagy személyes fejlődést ígér. Ez a wellness, az öngondoskodás és a szervezési eszközök főszezonja.

  • Kiskereskedelmi stratégia:  A megjelenítési témáknak a letisztult vonalakra, a világos célra és a megszokott rutinra kell összpontosítaniuk. Kínálj naplókat, meditációs segédeszközöket, egyszerű rendszerező tárgyakat és bármit, ami a „fókusz” vagy a „nyugalom” jegyében van felcímkézve.

Products

Nagy Lokta Papír Napló - Inspiráció (21x15cm) - 45 oldal - A Breath - könyvjelzővel

Lokta-15
AKÁ : 5 850,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

10x Nyugtató Aromaterápiás Szagló Sók

SSalt-03
AKÁ : 1 330,00 Ft/darab
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

12x Satya Füstölőpálcika 15g - Meditáció

iSatya-08
AKÁ : 720,00 Ft/csomag
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

6x 10ml Roll On Illóolaj Keverék- Összpontosítás

ACREBL-05
AKÁ : 2 990,00 Ft/darab
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Buddha - Ezoterikus Napló - 17.5x12.5x3cm

LBN-55
AKÁ : 9 180,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

2. Tavasz: A kapcsolódás és az öröm időszaka (április – június)

Ahogy melegszik az idő, az energiaszint megnő, és az érzelmi fókusz kifelé fordul. Ez az új élet, a közös élmények és a fontos ajándékozási pillanatok (anyák napja, esküvők, ballagások) időszaka.

  • Domináns érzelmek:  öröm, remény, szeretet, nosztalgia és ünneplés.

  • Ami eladható: Olyan termékek, amelyek megkönnyítik a közös élményeket vagy kifejezik a szeretetet. Utazásra való felkészülés, szabadtéri kiegészítők és kiváló minőségű, érzelmes ajándékok.

  • Kiskereskedelmi stratégia:  A megjelenítési témáknak élénk színeket, társasági összejöveteleket és az ajándékozás egyszerűségét kell kiemelniük. Olyan termékeket kell bemutatni, amelyeket megosztásra terveztek, például különleges tálalóedényeket, barátság karkötőket vagy olyan termékeket, amelyek könnyed nosztalgiát idéznek fel.

Products

2x Drágakő Barátság Karkötők, 2-es szett-Szeretet

FGB-02
AKÁ : 4 890,00 Ft/szett
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

"Bottom Up" likőrös pohár (50ml) - Vad erdei lények - antik bronz

BBUG-03
AKÁ : 20 480,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Uszadékfa Szélcsengő Üveggel - Zöld Szív

GWC-09
AKÁ : 18 640,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Himalájai Só BBQ Főzőlap - 30x20x5cm

CSalt-01
AKÁ : 17 550,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Batik Mintás Kender Hátizsák-nagy

HempB-32
AKÁ : 20 980,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

3. Nyár: A szabadság és az utazás időszaka (július – augusztus)

Az élet tempója lelassul, a prioritások a személyes időre helyeződnek át, és a fogyasztó érzelmi szünetet keres a megszokott rutinból. A költekezés kevésbé a kötelezettségekről szól, és inkább az azonnali kielégülésről és az emlékekről.

  • Domináns érzelmek: szabadság, relaxáció, öröm, spontaneitás és felfedezés.

  • Ami eladható: A spontán szórakozást, a kényelmet és a gondtalan életet támogató tárgyak. Újdonságnak számító tárgyak, könnyen használható kényelmi cikkek, és bármi, ami megkönnyíti a "kiszabadulást", legyen szó akár a kertről, akár a strandról.

  • Kiskereskedelmi stratégia:  A megjelenítési témáknak játékosnak, élénknek és könnyen felhasználhatónak kell lenniük. Népszerűsíts újdonságokat, egyszerű kényelmi termékeket (hangulatvilágítás, könnyű takarók) és olyan árucikkeket, amelyek azonnali „kiskereskedelmi terápia” vagy kényeztetés érzetét keltik.

Products

Kültéri Lánghatású Lámpa - Fehér USB - C Újratölthető - Többszínű

TLamp-06
AKÁ : 15 000,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Nomád Sari Pareó - Kék Festett és Blokknyomat

NSMed-01
AKÁ : 6 430,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Juta és Pamut Megfordítható Táska - Rózsaszín

RevB-02
AKÁ : 5 760,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Pamut Strand Pléd - 100x180 cm - Napfényes Sárga

CPT-04
AKÁ : 6 129,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Kézműves Ukulele - Kék Árnyékolt (4 húr)

VGit-03
AKÁ : 16 800,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

4. Ősz: A kényelem és a kényeztetés időszaka (szeptember – december)

Az év a vége felé közeledik, az érzelmi hangulat pedig a fészekrakás, a biztonság és a tudatos élvezetek felé tolódik el. 

  • Domináns érzelmek: kényelem, biztonság, nosztalgia, és kényeztetés.

  • Ami elkel:  Fészekrakáshoz és biztonságos környezet megteremtéséhez szükséges termékek (takarók, gyertyák, otthonillatosítók) és figyelmes ajándékok.

  • Kiskereskedelmi stratégia:  A megjelenítési témáknak melegséget, textúrát és rituálét kell kelteniük. Olyan tárgyakat népszerűsítsünk, amelyek fokozzák az otthoni hangulatot, a kényelemre összpontosító árukat és olyan termékeket, amelyek tökéletes, stresszmentes ajándékot jelentenek. Összpontosítsunk az élénk színekre és anyagokra, amelyek biztonságosnak és luxusnak érződnek.

Products

Boho Ágytakaró - Fekete és Bézs

BOHOT-03
AKÁ : 6 610,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

3x Forró Mézeskalács Szobaparfüm 100ml

XRPS-02
AKÁ : 2 910,00 Ft/darab
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

3x Üst Aromalámpa - Hold és Csillagok - Fekete

OB-307
AKÁ : 3 280,00 Ft/darab
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Gyertytartó Táblával - Home

CHS-01
AKÁ : 10 000,00 Ft
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

2x Klasszikus Párnahuzat - Halszálkás Széles - 40x40cm

CICC-02
AKÁ : 3 120,00 Ft/darab
Az árakért kérjük jelentkezzen be vagy regisztráljon
Regisztráció

Akcióterv: Az érzelem eladása

A végső cél az, hogy a termék funkcióját összekapcsold a vásárló aktuális érzelmi állapotával.

1. Címkézd fel a készletedet: Készletezéskor ne csak anyag szerint kategorizáld a termékeket, hanem az általuk megoldott érzelmek szerint is (pl. „Béke”, „Szórakozás”, „Megújulás”).

2. Üzeneted tematizálása: A közösségi médiában és az e-mail kampányaidban használj érzelmes nyelvet. Ahelyett, hogy azt mondanád: „Vedd meg ezt az illatos gyertyát”, mondd azt: „Teremtsd meg azt a meghitt rituálét, amire szükséged van ezen az őszön.”

3. Stratégiailag keresztezd az árucikkeket: Párosítsd azokat a termékeket, amelyek ugyanazt az érzést kelti. Például a Megújulási Szezonban helyezz el egy Zodiákus Naplót egy toll és egy motivációs bögre mellé, hogy megerősítsd a személyes tervezés és összpontosítás témáját.

Azáltal, hogy kiaknázod ügyfelei érzelmi szükségleteinek egész évben előre látható áramlatait, pontosan akkor kínálhatsz releváns termékeket, amikor a leginkább motiváltak a vásárlásra.